#FitxaFalla2023 Noticias

#FitxaFalla23: Juane Cortell, Miguel Angel Royo y Jose Maria Baixauli renuevan en la Falla Cambro

La Falla Cambro ha anunciado la renovacion de sus artistas para las fallas 2023: Juane Cortell (falla grande) y Miguel Angel Royo y Jose Maria Baixauli (falla infantil).

Foto: Falla Cambro
Foto: Falla Cambro

La Falla Cambro té el plaer de comunicar que torna a dipositar la confiança en Juane Cortell i el seu meravellós equip per a la realització de la falla gran i en Miguel Ángel Royo i José Maria Baixauli per a la falla infantil. D’aquesta forma els expressem la satisfacció que sentim per la qualitat del seus treballs. Els desitgem que tinguen sort en aquests nous projectes que esperem amb tota la il•lusió del món.Benvinguts de nou a la vostra casa, la Falla Cambro! GRÀCIES i a per les Falles 2023!

Falla Cambro
Locos por las Fallas
Revista digital de noticias y artículos relacionados con las Fallas tanto del "Cap i Casal" como otras localidades donde se celebren fiestas falleras. Nos gustan las Fallas y la fotografía. Disfrutamos con los monumentos, pasacalles y demás actos falleros. Por eso queremos mostrar nuestra visión de la fiesta fallera a través de las fotografías y artículos que publicamos.
https://www.locosporlasfallas.com