Más Noticias Falleras Noticias

#Fallas23: La campanya “Germanor” de Aproop! arriba al Gremi d’Artistes Fallers

Comparte el link:

Dos anys de pandèmia i l’ajornament de les Falles en aquest període van provocar la precarietat dels col·lectius dependents del món faller, així com la solidaritat cap aquests dels admiradors de tot aquest fenomen sociològic valencià, cosa que va dur a la teleco valenciana aproop! telecom a posar en marxa el mes de març la campanya Germanor, per destacar la situació dels oficis relacionats amb les falles i tot el que gira entorn d’elles, així com per ajudar-lo econòmicament a afrontar el 2023.

d’esquerra a dreta: el mestre major del gremi d’artistes fallers, Paco Pellicer; el conseller delegat d’aproop! telecom, Octavi Sánchez; i el vicepresident d’ASCIVA, Giorgio Guillot. / Foto: Aproop! Telecom

La campanya Germanor consistia en què, per cada alta en aproop! fins al 31 de març del 2022, la telecom es comprometia a donar 10€ a l’associació fallera més vegades seleccionada pels clients a la pàgina web, podent triar entre ASCIVA (Associació de comerços d’indumentària valenciana), el Gremi d’artistes fallers de València i PIROVAL (Associació de pirotecnics de la Comunitat Valenciana). Segons Octavi Sanchez, conseller delegat d’aproop!,“volem estar al costat dels gremis que ho han passat molt malament en els últims anys, fer gala d’aquesta ‘Germanor’ que caracteritza als valencians i posar en valor eixa expressió tan nostra de tirar una mà quan fa falta”.

Finalitzat el període de la campanya solidària, amb bona acollida pels tres col·lectius participants, el guanyador ha estat el Gremi d’Artistes Fallers, qui ha rebut d’aproop! una donació de 2.000€, recaptats durant la campanya. Paco Pellicer, Mestre Major del Gremi d’artistes fallers, ha manifestat la seua alegria en conèixer el resultat i hi ha agraït a la telecom valenciana el gest.

Giorgio Guillot, vicepresident d’ASCIVA, i Maria José Lora, presidenta de PIROVAL, van afirmar des de l’inici que tota iniciativa que recolze la tradició i cultura de València i que visibilitze la situació dels col·lectius fallers després de la pandèmia és d’agrair i cal participar-hi.

La Germanor d’aproop! ha buscat ajudar econòmicament a un dels col·lectius fallers necessitats, però també donar veu a tots els sectors de les Falles i que la festa es mantinga viva, com ho demostra la quantitat econòmica obtesa, l’abast de la campanya i el mes de mig milió de visualitzacions del seu vídeo a You Tube, que es pot veure aci



Locos por las Fallas
Revista digital de noticias y artículos relacionados con las Fallas tanto del "Cap i Casal" como otras localidades donde se celebren fiestas falleras. Nos gustan las Fallas y la fotografía. Disfrutamos con los monumentos, pasacalles y demás actos falleros. Por eso queremos mostrar nuestra visión de la fiesta fallera a través de las fotografías y artículos que publicamos.
https://www.locosporlasfallas.com